Forgive me for needing you in my life;
Forgive me for enjoying the beauty of your body and soul;
Forgive me for wanting to be with you when I grow old


 


原諒我生活中不能沒有你;
原諒我欣賞你軀體和心靈的美麗
;
原諒我希望永生永世和你在一起。





 



Without you..I'd be a soul without a purpose.
Without you..I'd be an emotion without a heart
I'm a face without expression,A heart with no beat.
Without you by my side,I'm just a flame without the


 


沒有你... 我將是一個沒有目的的靈魂;
沒有你... 我的情感將沒有了根基;


我將是一張沒有表情的臉;一顆停止跳動的心;
沒有你在我身邊;我只是一束沒有熱量的火焰



 


 


If you were a teardrop;In my eye,
For fear of losing you,I would never cry
And if the golden sun,Should cease to shine its light,
Just one smile from you,Would make my whole world bright

如果你是我眼里的;
一滴淚;為了不失去你
;
我將永不哭泣;如果金色的陽光
;
停止了它耀眼的光芒;你的一個微笑
;
將照亮我的整個世界........


 



 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    田秘TienMe 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()