To the world you may be one person, but to one person you may be the world.

對於世界而言,你是一個人;但是對於某個人,你是他的整個世界。



I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.

我愛你,不是因為你是一個怎樣的人,而是因為我喜歡與你在一起時的感覺



Love, so soft and warm beside me, If I were to give my heart, It would have to be to you.


 


愛,圍繞在我的身邊,如此溫柔,如此溫馨;如果我要奉獻我的心,那它只屬於你。



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    田秘TienMe 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()